Hodnocení desky FALCO Symphonic

18.04.2011 18:48

 Mohla jsem o ní napsat dříve,ale nechtěla jsem. A to záměrně. Počkala jsem si až CD Symphonic uslyšim z originálního CD,které vyšlo v roce 2008. Samozřejmě,jsem spoustu symfonických písní od Falca slyšela,ale ty mé nejoblíbenější jako "Königin von Eschnapur" a "Europa" jsem si nechala na teď :-) Takže pojďme toto nádherné dílo ohodnotit.

01 -  The Sound of Musik

Tuhle píseň jsem poslední dobou hodně oblíbila,když jsem jí poslouchala snad 1000krát při tvorbě karaoke videa -  ovšem v originálním znění. V symfonické verzi to špatné není,ale tady mi to trochu vadí protože když do toho hraje klasický orchestr a najednou do toho jazzovým způsobem začnou hrát saxofony nepříjde mi to ani symfonické ani původní :-) Postrádá to u mě tu vyjímečnost těch dechových nástrojů,která je v originálu. Ale za krásný konec ovšem hudebníkům poděkovat musím ;-).

Hodnocení: 7

 

02 - Vienna Calling

Co k tomu dodat? Nevím zda to tu můžu říct nahlas mezi všemi Falcofandy...promiňte,ale mě se tu líbí víc než originál :-D

Hodnocení: 10

 

03 - Jeanny & Coming Home

Jeanny mě moc s houslemi neoslovila. Ale jak začal hrát klarinet v druhé polovině 1. sloky,to bylo úžasný :-) V refrénu si můžu konečně pořádně poslechnout i Rabitsche & spol. :-). Ale nadruhou stranu je zážitek,když Falco zpívá chraplákem a vyčnívá z té "symfonické smrště". Propojení s Coming Home naprosto miluji a tím si Jeanny a Coming Home Symhonic vylepšíli skore. 

Hodnocení: 9

 

04 - Titanic

Tak to je jasné jako facka ;-) Housle odvedly skvělou práci a zpěvák ještě lepší ;-) Není co dodat...vlastně jo. To kytarové sólo se mi více líbí v původní verzi,ale to jen malý nedostatek. 

Hodnocení: 10

 

05 - Rock Me Amadeus

Začátek je trochu strašidelný. V refrénu Falco moc nezpívá, a tak jsem měla možnost si všimnout více ženských sborů,které se mi líbili. Moc hezké byly i vsuvky z Mozartových skladeb. Zahráli dobře,umí....:-) Tak jsou to Vídeňáci,musí umět :-D

Hodnocení: 10

 

06 - Les Nouveaux Riches

Tuhle písničku si ani v originále moc nepouštím,moc se mi nelíbí :-) Ale to je fakt jedna z mála. Já jsem na tom moc symfoniky nepoznala možná proto,že tuhle písničku nemám naučenou...ale pár tónu které tam byly navíc se mi líbily ;-)

Hodnocení: 6

 

07 - Nachtflug

Jedna z těch nejlepších co existuje,že? :-) K tomu opět není co dodat. Kytara mi příjde,že hraje trochu improvizančně (ve slokách) a to má +. Taky semi tu líbí ta rozvinutost...nebo jak bych to nazvala :-D Prostě,že v první sloce si bohatě vystačí basa s kytarou a nějakými efekty. Pak se přidají smyčce. Ve 2. sloce klarinet no a pak to rozbalí i žesťové nástroje :-)

Hodnocení:10

08 - Dance Mephisto

Písnička je dobrá na tango :-) A orchestr tomu zase jen udělal dobře. Ráznější,barevnější...to prostě tahle skladba potřebovala (tím samozřejmě nechci říct,že v původním znění není good ;-))

Hodnocení: 9

09 - Monarchy now

Začínám si všímat,že celé album Nachtflug je docela dost symfonické,a oni to udělají stejně ještě víc ;-) Více dramatiky a rozmanitosti je tu určitě. Ale abych jen nechválila,refrén mi příjde až moc hlučný a moc hlasů najednou. V originále se mi refrén líbí více.

Hodnocení: 8

 

10 - Der Kommissar

Tak a tady budu jen chválit! Tady na téhle skladbě je názorná ukázka,co udělá "symfoniťák" s písní,co v sobě nemá ani ždibec vážné hudby. Kommissar tu na mé působí zcela jiným způsobem,lépe ;-) MOC A MOC se mi tato verze líbí. Smyčce a klarinety by si zasloužili metál,protože takové tempo by nevydržel ani čert :-D

Hodnocení: 10,5 :-p

 

11 - Die Königin von Eschnapur

Začátek krásný...indický :-) Jsem moc ráda,že tu "neodstranili" el.kytary. Bez nich by to neměla takový šmrnc. Před refrénem se mohou usmyčcovat housle,a v refrénu to ještě více zase rozbalí. Spustu pasáží je tu přidaných ale to nevadí,právě naopak ;-) Ale protože je to moje opravdu TOP písnička od Falca (hlavně kvůli textu),jako originál bez remixů jí mám nejraději ;-)

Hodnocení: 9

 

12 - Europa

U této verze (mého jména :-D) mi skoro tekly slzy. Musím se přiznat,že když slyším vážnou hudbu třeba v divadle,tak mám na krajíčku,možná vnímám hudbu víc než bych měla...leč Europa mě tímto symfonickým projevem docela překvapila,protože sama o sobě už symfonická je. Ale vidíte to,stejně to ještě více "zesymfoničtěli" :-D

Hodnocení: 10

13  - Helden von Heute

Ze začátku jsem vůbec "Heldena" nepoznala,což se mi nelíbilo :-(. Vždyť to intro trvá více než jedna a půl minuty....ale pak mi zvedl náladu celý orchestr. Nesmíme zapomenout na Falca,který tu skvěle vyčnívá a zpívá moc heeezky :-)

Hodnocení: 8

14 - Junge Römer

První dvě vteřiny mě krásně potěšila basová kytara,která tu má stále stejný/a stejně úžasný grif,který se hraje skoro furt,v jednoduchosti je krása. Housím to zase sedlo,no! 

Hodnocení: 10

 

15 - Ganz Wien

Miluju jak Falco oznámí Ganz Wien a všichcni se mohou zbláznit :-D To k této symfonické verzi prostě patří stejně jako dechový soubor,který tu musím vyzdvihnout nad ostatními,že podali skvělý výkon ;-) Mimochodem,taky tu Falco ukazuje svůj fantasticky nenahraditelný hlasový rozsah,který je lepší než ve studiové verzi o 100%

Hodnocení: 10

 

Hodnocení desky dopadlo dobře až výborně, řekla bych. Skoro každá píseň měla určité kouzlo a změnu,což bylo určitě účelem. Kdybych měla ohodnotit ještě obal CD,tak mu dám taky plný počet bodů,protože jak fota tak i článek z "Krone" mě potešil ;-)

 

P.S. Toto CD není moje,ale mé kamarádky Jeanny,takže ho mám jen na pár dní :-D

Diskusní téma: Hodnocení desky FALCO Symphonic

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek