Hodnocení jeho písní od Europy

12.05.2010 19:20

 

Začneme od začátku... Budu hodnotit od 1 do 10- princip snad pochopíte...

Ganz Wien: No na jeho začátky to nebylo špatný.....Na písni se mi ale nelíbí ta předehra,která trvá snad 100 let...Člověk čeká a čeká....a pořád nic :). Ale průběh písně hodnotím v celku dobře. Zvlášť tu část po refrénu. Tam tak ekceloval,až jsem slítla ze židle....:)

Hodnocení:7

Der kommisar: No jo klasika....Typická Falcovština....Není co dodat. Podle mě je to jedna z nejlepších....

Hodnocení: 10

Junge RÖmer: Nechápu proč tu píseň hodnotí jako propadák. Vždyt je celkem pěkná. Líbí se mi nápaditost klipu a zakončení písničky: Takové já ráda...:)

Hodnocení: 8

Kann es Liebe Sein?: Přesněji řečeno duet. Nazpíval ho s Désireé Nosbush (https://falcoridesagain.webnode.cz/news/desiree-nosbusch/).  Myslim že Falco nazpíval jen 2 duety- což je škoda,protože k jeho hlasu se dokonale hodí ženský sopránek :). Ale zpět k hodnocení. Melodii jsem si celkem zapamatovala ale přijde mi to pořád stejné...

 

 

Hodnocení: 7

Rock me Amadeus: No,není se čemu divit,že byla ,,number one in Amerika" :). Nápaditost textu a melodie úchvatná,videoklip za 1. :) Takže je jasný že hodnocení bude nejvyšší...

Hodnocení:10

Vienna calling: Samá pecka za druhou....Melodie je pěkná a ,,nestárnoucí" :). Ale čekala jsem že videolklip bude zajímavější....A také text mi příjde nesrozumitelný....Ale že tahle pecka hrála na dízách a dá se na ni dobře blbnout tak jí nedám zas až tak strašný hodnocení...:)

Hodnocení: 8

Jeanny: To je moe zlato!!!! Úplně ji žeru! Píseň má tak skvělý nádech a melodii- no plostě uža! :) Strašně mě ta píseň dojímá a nejednou jsem u ní uronila slzu....Jsem strašně ráda,že se Falco nebál zveřejnit a nazpívat tuhle píseň.

Hodnocení: 100 ;)

The sound of musik:  Začátek moc nemusim ale když se to rozjede tak se taky rozjedu :). Celkem dobrá písnička,která zazněla i ve filmu Geld oder Leber - kde ,,hrál" i Falco.

Hodnocení:7

Coming home: ...nebo chcete- li Jeanny o rok později. Znám spoustu lidí,kterym se moc a moc líbí tenhle singl. Ale já zas tak s nim spokojená nejsem. Příjde mi to jako taková ta pohodička....Ale oceňuji začátek písně,kterým si připomeneme Jeanny.

Hodnocení:6

Emotional: Mno... s ní spokojená taky nejsem. Nevim proč, ale prostě tu píseň nemusím. Příjde mi moc utahaná a taková celá divná. Zajímavý je,že je to jediná píseň od Falca,kterou jsem neslyšela až do konce.

Hodnocení:3

Body next to Body:  Hoodně rocková písnička,snad nejvíce od Falca řekla bych.  Tohle se Falcovi a Brigittě (https://falcoridesagain.webnode.cz/news/brigitte-nielsen/ ) povedlo....Začátek mi přijde sice s prominutim úchylný :) ale zbytek písně je báječný ;-) Hlavně ty kytary.

Hodnocení: 8

Wiener Blut: Tahle píseň se mi moc a moc líbí. Tu můžu poslouchat furt a furt..... Text,videoklip,melodie (kterou jen tak z hlavy nedostanete) = prvotřídní! Miluju ten refrén a zakončení písně. I love!

Hodnocení:9

Titanic: S Falcem se Titanic nepotopil....ten s nim zůstal na hladině. No aby taky ne,když je to skvělá píseň. Mám moc ráda, když ve Falcových písních zní housle a podobné nástroje vážné hudby jak např. v Dance Mephistu nebo Out of the dark.

Hodnocení:9

Dance Mephisto: Velmi slušný začátek. Takový ten sekaný,který mi připomíná jeden druh tance,ale teď si nevzpomenu jaký... :-) I hezký refrén. Prostě alles gute :).

Hodnocení: 8

Nachtflug: Moje zlato č. 2! Nejraději mé uši slyší začátek,kterej furt přetáčím,protože se mi strašně líbí. Zbytek písně je taky super. Je to taková píseň která se dá poslouchat při každé příležitosti....

Hodnocení: 10

Mutter der Mann mit Koks ist da!: Tuhle píseň ve stylu techno mám taky ráda. Ovšem ke konci mi to přijde stále stejné. Ale začátek je opět ekceletní!

Hodnocení:8

Naked: Hodně lídí jí odsoudilo. Hodně lidí jí nemá rádo. A já jsem snad jediná kdo jí posluchá...:) Začátek nic moc. Ale jak už tam začne rytmus je všechno v naprostém pořádku...Melodie, která v písničce figuruje je velmi chytlavá a nakažlivá....A tak jsem v noci nemohla ani spát :). Taky se mi líbí jak se tam Falco směje...

Hodnocení:9

Egoist: Die ganze Welt dreht sich um mich....Tohle se nedá zapomenout! Je to prostě klasický Falco a klasická jeho píseň. Melodie je výborná a jeho hlas ještě lepší! A zakončení této písně? Jedna báseň....

Hodnocení: 10

Out of the dark: Mě příjde že ta tato píseň neni dodělaná.... Ale moc si ji vážim a má skvělý text -který nebyl moc pochopen. V refrénu se celkem vyřádil a má tam famozní hlas....Zakončení: tajemné a čisté :)

Hodnocení:9

Mno,tak nemyslím že to bylo zas tak strašný,spíš naopak. Mě se líbí od něj snad každá písnička. Respektive na každou se dá tančit a važme si jich,protože další už Falco nikdy nenazpívá....

 

♥Europa1996♥ Mno,a já jsem zvědavá jak ohodnotí písničky moje kolegyně Jeanny....;) (...si zase počkáááme.....)

Diskusní téma: Hodnocení jeho písní od Europy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek