Já o Falcovi...respektive Já&Falco....:)

12.05.2010 20:47

Chci vám říci co se mi na Falcovi líbí,co si o něm myslím a tak celkově různě....:-)

Nejen, že se mi Falco líbí prostě jako chlap (komu by se nelíbil? :-p) ale hlavně jako neuvěřitelný hudebník a zpěvák. Má krásnou barvu hlasu a velký rozsah-ale to tady nebudeme řešit...

Nebyl to jen ,,ten zpěvák co droguje a nadává". Nebyl to jen ten zpěvák co ,,ho vidímě s cigaretou a slunečními brýlemi". Byl to i (ač jen na chvíli) otec,manžel a syn milující matky,bez které by nedokázal žít a které si hodně vážil.

FALCO- Machýrek s americkými ksichty a koženou bundou? Nebo HANS HÖLZEL- chlap milující rodinu,vtipný a charismatický génius? Těžko říct....Hans si taky mezi sebou a Falcem neuměl vybrat, protože díky alkoholu a drogám žil jako na horské dráze.

Úspěchy neuměl oslavit,protože se bál, že toho už nikdy nedosáhne.Ale nemusel se podle mě bát....pravý fanoušek ho má rád od začátku až do konce....

My milujeme ty jeho americké ksichty- které byly jeho vizitou. My milujeme tu jeho hudbu- kterou žil. Hodně lidí ho naprosto zbožňuje a smeká před ním klobouk, ale je zajímavé že až teď. Jo,jasný že i před tim měl podporu od fanoušků,ale teď jí ma větší-  jenže v téhle době už mu  to moc nepomůže.

Nedávno jsem si pořádně pročetla text k jeho písní Europa a fakt měl pravdu. On se prostě nebál dát (ve věcech o politice atd.) jeho názory najevo, a bylo mu jedno co se stane když se to řekne...A to se mi na něm taky líbí. Kdyby píseň Europa složil dnes,byla by podle mě trochu ostřejší. Přece je to ještě horší než před 10 lety...ale to už odbočuju.

A nakonec jeden citát, který se mi líbí (od Arnolda Schwarzeneggera):

 „Nikdy nezapomněl, odkud pochází, kde se naučil své schopnosti, ale musel tvořit také mezinárodně, pro Američany, aby si s ním Američané něco začali.“

Diskusní téma: Já o Falcovi...respektive Já&Falco....:)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek