Pěvecká soutěž zpestřena Falcem

27.01.2011 18:56

 To,že jezdím na soutěže asi málokdo ví...ale tak to říkám teď,čas od času jezdím na pěvěcké soutěže, a soutěž o které budu právě psát,byla ta nejdůležitější - v Praze. Ovšem jsem tam byla zpívat ještě s dvěma děvčaty (pro zkušenější prostě trio :D),a ne sama za sebe. Jak už to tak bývá,na pěveckých soutěžích si na mě moderátoři pěkně smlsnou :-D.

Sice uběhl od této události přesně rok, ale pořád mám ten den živě před očima..od rána až do večera :-) Prostě jsem ráno normálně přijeli a celé dopoledne hledali v Praze místo na parkování :-) no a pak už jsem šli do divadla nějak se to jmenovala ,,Divadlo bez zábradlí" nebo tak nějak :-D. Ale hlavně si pamatuju,že to bylo vedle blázince,jak jsme pořád na to měli všichni nějaké upomínky :-D. No a pak když jsem už byly s děvčaty v zákulisí, byla tam moderátorka a říkala, na co se nás bude ptát a zapisovala si naše odpovědi. No a pak nastala otázka: ,,Co posloucháte za hudbu?" Já ze sebe vyštěkla: ,,Falca!!!" a dala si ruku na pusu. Ta ženská se hned chopila tužky a pečlivě to zapsala a hned se ptala: ,,Vážně? No a co se ti na něm líbí?" ,,...asi ten život jaký žil" (Nechápu proč jsem neřekla písničky :-D). ,,No a na tom životě,co tě zaujalo?" vyptávala se moderátorka dál. ,,No já nevím,prostě ten život celkově no..." ,,A jaké písničky se ti od líbí?" zeptala se radši na jiné téma. ,,Junge Römer a Garbo" řekla jsem... a ona ně mě koukala,jak kdybych spadla z Marsu,protože určitě čekala nějaké známé písně. Pak se mě ještě ptala na jiné věci jako jestli jsem doma hodná a tak dále :-D. Toto bylo jen na zkoušku :-) Pak už jsme šli na pódium a protože o nás řekla snad úplně všechno,myslela jsem si že už na Falca nedojde. Pak jsem viděla jak kouká na mě a už se chtěla ptát na Falca,ale všimla si mého útrpného výrazu a radši se zeptala ostatních holek :-D Naštěstí to nikde v éteru nevyzradila...a co? No přece mé nadšené Falcovství :-D

Diskusní téma: Pěvecká soutěž zpestřena Falcem

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek