Další hodina s Falcem :-)

17.07.2010 11:46

 Tentokrát to bylo zrovna o němčině :-).

A protože na NJ chodim (smz s Lenkou) teprve 1. rok- jinak chodím totož na AJ,tak jsme teprve probírali naše koníčky. A na tuto hodinu byla zrovna téma hudba :-). Řešili jsme známě německé a rakouské zpěváky. No prostě bájo...:-). Když došla řada na nás nevěděly jsme k do z nás dvou řekne Falca- tak jsme si to odpočítaly a řekli to stejně :-). Byla jsem strašně zvědavá co na to řekne paň čtelka,protože je jí kolem 39 a to už by měla znát Falca. Ona se pousmála a řekla: ,,Und sagen Sie uns über ihn?" to řekla na mě. Lenka (jako vždy nechápavě koukala,protože jí dělá problémy i mateřština :D.) A já v tý době nevěděla jak se řekne německy mrtvý,tak jsem řekla: ,,Falco ist kaputt" a celá třída včetně učitelky se smála,pak řekla: ,,Myslíš: Falco ist tot?" Nevěděla jsem sice co to znamená,ale odkejvla jsem to,nechtěla jsem vytvořit další trapnou situaci. No a pak tam o něm říkala,že to byl dobrej zpěvák a že si ho za svých mladých let ještě pamatuje. V tomto jsem s ní ale nesouhlasila- Falco byl totiž vynikající zpěvák :-)

 

Europa1996

Diskusní téma: Další hodina s Falcem :-)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek