Out of the Dark

12.05.2010 14:54

 

Pryč z temnoty

 

Nikdy jsem od tebe nedostal dost,

jsi v každém mém vdechnutí a vydechnutí,

všechno se točí jen okolo tebe,

proč právě já?

Počítám hodiny, sekundy,

přece se zdá, že můj čas pomalu přichází,

trápil jsem se, rozloučil jsem se, nech mě jít.

 

Co ještě chceš?

Chceš už se mnou skoncovat?

Proč mě musíš v mém smutku trápit?

Tvoje peklo hoří ve mně,

jsi můj elixír přežití,

jsem úplně na dně,

kdy přijdeš utěšit mou duši?

 

Pryč z temnoty,

slyšíš hlas, který ti říká,

do světla,

vzdávám se a zavírám své oči.

Pryč z temnoty,

slyšíš hlas, který ti říká,

do světla,

vzdávám se a ty roníš své slzy do noci.

 

Jsem připraven, vždyť už nastal čas,

abych podstoupil svou cestu na věčnost,

jsi už tady, tak blízko,

mohu tě cítit, nech mne podlehnout pokušení, tak už si mě vem,

dnes v noci naposled oddaný tvé moci,

podej mi ruku, můj život, řekni si cenu,

odevzdám ti svou minulost, dnešek i svou budoucnost

a blíží se konec...

 

Žádná cesta zpět,

bílé světlo přichází blíž,

kousek po kousku si mě chce vzít.

Musím tedy zemřít, abych žil?

 

Pryč z temnoty,

slyšíš hlas, který ti říká,

do světla,

vzdávám se a zavírám své oči.

Pryč z temnoty,

slyšíš hlas, který ti říká,

do světla,

vzdávám se a ty roníš své slzy do noci.

 

Pryč z temnoty,

slyšíš hlas, který ti říká,

do světla,

vzdávám se a zavírám své oči.

Pryč z temnoty,

slyšíš hlas, který ti říká,

do světla,

vzdávám se a ty roníš své slzy do noci.