Rozhovor mezi Jeanny a Europou

02.08.2010 20:35

Jeanny:Takže...-

Europa:...Ty už nahráváš...!!??

Jeanny:...-,jaká je tvoje nejoblíbenější písnička od Falca?

Europa:Eeeee....Hmm....Nnnnnn...Třeba...Třeba...Hihihi...Hahaha...(VELKEJ výbuch smíchu)....

Jeannny:Smích

Europa:Tak třeba...-

Jeanny:...-třeba!

Europa:Já fakt nevim...

Jeanny:Ty nemáš nejoblibenější písničku nebo ktará se ti třeba jenom líbí nebo na který třeba ujíždíš a nebo tak...

Europa:Noo,tak asi teď hodně ujíždím na Nur mit dir... Europa a Jeanny a...eee....teď taky hodně poslouchám Verdammt wir leben noch...Mě se líbí všechny a Jeanny to je klasika...-

Jeanny:Jasný no...

Europa:...-A Wiener blut!

Jeanny:Co si myslíš o FalcoMódě?

Europa:Eeeee..Tak mě se třeba líbí ta móda jak měl hned jako to...jako...eeeee...jak bych to řekla?....Líbí se mi móda ve který vystupoval...No prostě ta móda kterou nosil když začínal...Ty jeho bundičky a tak....No ale tak on měl svůj styl a prostě ,,cool" no...(Smích)

Jeanny:(Smích)...Co bys Hansovi vzkázala do nebe a nebo do pekla...(Kde teď asi je?!)

Jeanny:Hansi,to budou romány! :-DDDDD (Smích)

Europa:(Smích)Eh...Takže..Hansi byl jsi nejlepší,jsi nejlepší a budeš nejlepší...

Jeanny:To bylo krátké-žádné romány.... ?....

Europa:(Smích) To víš... ;-)

Jeanny:Tvůj nejoblibenější videoklip?

Europa si zpomněla na ,,Rozhovor mezi Europou a Jeanny"(Rozhovor mezi Europou a Jeanny ;-) ) a řekla:

Wiener blut...protože je tam takovej hezkej....(VELIKANANANÁÁÁÁÁÁNSKEJ výbuch smíchu)

Jeanny vklidu pronesla:

Jo...tak že Wiener blut...

Europa:Néééééé-dělala jsem si srandu!!!!!

Jeanny to pochpila jinak než to Europa myslela....

Jeanny:Jo!Wiener blut se ruší....!Škrtá!Žádná Wiener blut!....

Europa:Hiihihi žádná!?

Jeanny:No...jako že to neni tvůj nejoblibenější videoklip!

Europa:Aha....Ale!Wiener blut je můj nejoblibenější videoklip,jen jsem si dělala srandu z tebe!...

Jeanny:Aha...A...proč se ti líbí?

Europa:Hihihihihi...Protože je to hustý,hlavně...(smích) ta Billa tam...

Jeanny:(Smích)Billa!...

Europa:No...A pak ještě dobrej vydeoklip je...eeeemmmm...Helden von heute...

Jeanny:Myslíš si že kdyby Falco žil,byl by jako ,,Pít a jít"?

Europa:Já si myslim že jo.

Jeanny:Jo...No k další otázce...Co si myslíš o FalcoNapodobitelých?

Europa:No třeba Hans-Peter Gill ten je uplně úžasnej,když jsem ho viděla prvně tak jsem neviděla vůbec žádnej rozdíl,ale jako když ho vidím,nebo slyším teď už tam něco vidím,něco tam je...Ale i přes to ho strašně obdivuju...

Europa:No prostě...a jiný ani neznám ale už si na ně brousim zuby...

Jeanny:(Tak třeba nám tu pak o nich i vyrostou články...)Mohla bys mi teď říct nějakej rým který by se týkal Falca?Že by jsi ho teď vymyslela?

Europa:Eeemmm....No....Tak třeba:   

                                                    Falco byl cool a in

                                                    a nic víc Vám nepovím.

 Tak tohle byla ta druhá část rozhovorů.Doufáme že jste si tyto rozhovory užili,zjistili jste jaký máme pohled na Falca a jaké jsou naše nej.

 

Vaše Jeanny&Europa

Diskusní téma: Rozhovor mezi Jeanny a Europou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek