Zajímavá hodina hudební výchovy,díky Falcovi

11.07.2010 10:10

 Před prázdninama jsme měli (jako každé úterý) na začátku dne první hodinu hudebku.

Už od rána jsem byla taková..ukecaná :), a tak nic nebránilo tomu,abych kecala s Lenčou (Jeanny) dál.

Sice učitelka mluvila o hudebních skladatelích,což je tak jediný co mě ještě kromě zpěvu zajímá :-),ale přece jenom jsme dál drbaly. A koho,že jsme to drbaly? No Falca přece :). Tak jsme kecaly a kecaly....a učitelka mi práskla do stolu (byla to fakt perda!) a řekla mi: ,,Ty snad víš něco o Wolfgangovi Amadeovi Mozartovi?! Jestli ano,můžeš to povídat místo mě...." no a pak se zase otočila a ještě něco hudrovala. Ale znáte učitele,ty vám vynadají a pak čekají,že se už nic nestane,respektive,že je poslechnete. Ale to už jsem si to šinula k tabuli...a začala jsem. (Začala jsem sice neobvykle,ale aspoň něco.) ,,Žil ve velkém městě,byla to Vídeň kde vše tvořil ,měl dluhy neboť pil. V té době byl superstar a rockidol" (v tom se Patrik- velmi malý fanoušek Falca- si plácnul ruku na čelo a řekl: ,,Hele,refrén vynech jo?!"  :D- že se celá třída smála? To ne. Smála jsem se jenom já a Lenka,protože jen my věděly o čem je řeč.) Pak jsem pokračovala dál: ,,Byl oslavovaný protože měl talent to bylo jeho nadání..." no a pak jsem plácala ještě podobný úryvky z Falcovo hitu. A co  ,,paň čtelka"? Ta koukala jako puk! :p

Řekla jen: ,,Ehm...mno, to stačí,ale příště ti už dám poznámku!" Nevěděla co říct...haha..to jsem ji ale setřela :).

Mno a co dál? Pak jsem s Lenkou opět řešily Falca- tentokrát bez napomenutí :D.

 

Europa1996

Diskusní téma: Zajímavá hodina hudební výchovy,díky Falcovi

D-Ě-K-U-J-E-M-E :-)

Datum: 27.11.2010 | Vložil: Europa

To je zajímavé..pokračuj :-) A samozřejmě dekujem za chválu ;-)

Referát

Datum: 24.10.2010 | Vložil: Zombii

Jste skvelé! My zas měli ve škole referáty a jednou přišla řada na mě.Samozřejmě sem mluvil o mém bohovi a tak dlouho že mě úča přerušila s tím že...pokr. Příště.

Přidat nový příspěvek