Egoist

10.06.2010 19:37

 

Egoista

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Zcela nahoře na seznamu, ano, tady mě najdeš,

musíš mi to prominout, ale já miluji sebe,

ačkoliv jsem dost a naprosto kritický,

mám celý dlouhý milovaný den na pořadu dne jen sebe v mysli.

 

Nad svou postelí mám pověšené zrcadlo,

aby můj odraz hlídal můj spánek.

Já nikoho nechci, ne, já chci, aby mě všichni chtěli,

dokud nedostanu, co potřebuji, nikdy nezůstanu v klidu.

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Láska přichází od milujících a já začínám u sebe,

s trochou štěstí přijdeš jednoho dne na řadu.

Dávám svému egu denně speciální léčbu,

obvykle si šlehnu hned všechno a ze všeho nejradši čisté, jistě.

 

Každým dnem, ve kterém rozvíjím své představy o světě,

poznávám víc sám sebe a jsem nově zamilovaný.

Hvězdy píšou moje jméno na oblohu,

aby jasně hořelo ve vašich očích.

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Co je on tedy? Co tedy má? Co tedy může? Co tedy dělá?

Co říká tedy, kdo si myslí, že on je?

 

Co je on tedy? Co tedy má? Co tedy může? Co tedy dělá?

Co říká tedy, kdo si myslí, že on je?

 

Celý svět se točí okolo mne, neboť jsem jen egoista,

člověk, který je mi nejbližší, jsem já, já jsem egoista.

 

Celý svět se točí okolo mne, okolo mne, okolo mne, okolo mne,

celý svět se točí okolo mne, okolo mne, okolo mne, okolo mne.