Falco vydá své další CD

09.10.2010 10:00

 Ikdyž náš sokolík už mezi námi není,neznamená to že nemůže vydat další tvorbu. Pravda,nebude to sice nic nového,ale na tomto dílu si připomeneme hity jako "Rock me Amadeus" "Vienna Calling"  či "Jeanny". A proč se zrovna vydává teď a s takovým názvem? Odpověď je prostá. Před 25 lety spatřila svět Falcovo nejúspěšnější deska - Falco 3. A tu si připomeneme právě cédéčkem "Falco 3 25th Anniversary Edition". 

 

 


Trackliste:

1. Rock me amadeus 
2. America 
3. Tango the night
4. Munich girls 
5. Jeanny 
6. Vienna calling 
7. Männer des westens-any kind of land
8. Nothing sweeter than arabia
9. Macho macho
10. It's all over now, baby blue                                                                  
11. 
Jeanny (Hurts & Falco - Jeanny)
12. 
Without you - (Demo Version)
13. 
Rock me Amadeus - (Extended Version)
14. 
Vienna calling - (Tourist Version)
15. 
Männer des Westens - (Extended Version) 
16. 
Urban Tropical - (Extended Version)                          

 

 

 

 

 

 

Takže nezapomeňte! 22.října! ;-)

 

Europa1996

Jo ještě přidám nové fotky z,,Falco Oficiálu" z Facebooku,ať víte podrobněji jak toto album vypadá ;-)

 

 

 

Diskusní téma: Falco vydá své další CD

Pěkné fotky

Datum: 16.10.2010 | Vložil: Josef Falkenflug

Chválím za článek a obzvlášť se mi líbí, jaké pěkné fotky jsi k tomu našla ;-)

Re: Pěkné fotky

Datum: 18.10.2010 | Vložil: Europa

Děkuji ti ;-) Fotky jsem našla úúplně náhodou,říkala jsem si co je to tam za blbost,a tam tak vzácné fotky- ještě že jsem se na ně podívala podrobněji :). Taky se mi tvůj článek na FW líbí,neboj ;-)

Přidat nový příspěvek