FalcoTesty

27.06.2010 09:44

 https://hudba-a-zpevaci.tvujtest.cz/zpevaci/falco

Hodnocení testu: Mno tak teď se musím zastydět.....měla jsem 2 chyby a to konkrétně u 6 a 12 otázky. U 6 mě zmátl ten Komisař...to se nedá nic dělat...a to kolik měla Jeanny částí- to jsem jaksi nepochopila co tím autor chtěl říct. Snad jste dopadli lépe než já...:-)

https://www.testpark.cz/testy/hudba/falco-rakousky-zpevak-347

Hodnocení testu : Tento mi dal trochu více zabrat ale neměla jsem ani jednu chybu. Ovšem otázka s těma oblíbenými předměty mě dostala....Tak uvidíme jak vy....:-)

 

 

 

 

Diskusní téma: FalcoTesty

Hodnocení testů

Datum: 28.06.2010 | Vložil: Josef Falkenflug

První test je dost amatérský, plný nepřesností (Johann Holzel), nejasných formulací (co to je jeho první úspěšnější píseň či nejlepší singl ??) a dokonce i vážných chyb (cožpak Falcova Jeanny má 5 částí ??) SKANDÁL!! Test na Testparku už má potřebnou úroveň ;-)

Re: Hodnocení testů

Datum: 28.06.2010 | Vložil: Naked1996

:-D. Máš recht,já taky myslim že to s tou Jeanny podělal(i)....no,kdo ví co kde ještě v testech na nás číhá...:-)

Přidat nový příspěvek