Falcovy dny

20.02.2011 21:16

 Tak se po nějakém tom dnu hlásím ale se špatným svědomým,že jsem tento web zanedbávala....ale to víte,moc školy,hudebky a tak dále...Přidala jsem sem svůj překlad písničy Shake,protože je v angličtině a pořád se to opakuje :-D. Také mám rozdělaný Falco rides Again,ale to nebudu radši slibovat,znáte mě :-). Když už jsem ale u těch slibů,chtěla jsem tu změnit výzdobu,ale zase skutek utek :-D. Je totiž i velmi rušno,co se Falca týče,a to především na FalcoForu na lidé.cz. Chci jen upozornit,že ti,kteří byli od tamtud vyhnáni od jisté "madam D" můžou se vrátit zpět ;-) Teď je tam tak krásně FalcoFani a je nás tam tolik...jen se tam někdy mrkněte apojďte mezi nás. Dále se také plánuje na akci srpen jedna akce a to jeden FalcoMeeting,můj první! Těším se...zatím nebudu nic prozrazovat,už tím srpnem jsem dost napověděla,tak na Falconanou ;-) Jo a ještě jsem zapomněla,že v zajímavostech jsou nové články i básnička tak se mrkněte ;-)