Já o Falcovi....můj rockidol ♥

25.05.2010 00:00

No...jak bych začala...Mám začít tím milujícím manželem...(I když se s Issabelou hádali)... a  ,,otcem''... (Ptáš se proč uvozovky?-Katharina Bianca nebyla jeho vlastní dcera.)...,Johannem ,Hansem' Hölzelem anebo tím drsným a zároveň rostomilým ...(alespoň pro mě)...Falcem?!

 

Johann Hölzel

O Hansovi si myslím že byl docela ,,normální'' =P Vídeňák-chodil do svého oblíbeného clubu (U4) , ,,SEM TAM'' =D  (!) se u něj ,,objevili'' cigárka,drogy,alkohol....

 

 Falco

JoJo jak už se zmínila ♥Naked1996♥ typycké pro něj byly americké ksichty a nezapomenutelný úsměv.Jinak byl dost namachrovanej frajírek (já vim že opakuji ♥Naked1996♥ ale máme na Falca velice podobný názor)... =)

 

Falcovo citát :

,,Zprávná hvězda má na akci přijít alespoň o 15 minut později.''

-To Falco také dodržoval : na pokřtění své desky přišel o 1 a půl hodiny pozdě.

 

 

Tak u mě to bude o Falcovi a Hansovi vše...

 

Tvoje Jeanny1997 ♫♪♫

 

     Falcovo nezapomenutelný úsměv 

 

Diskusní téma: Já o Falcovi....můj rockidol ♥

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek