Měsíc Falca je pryč

10.03.2011 16:08

 ...a uplynul jako voda. Ale to nic nemění na tom,že pro mě něco končí,ba právě naopak! V dubnu pojedu do Vídně na 3 dny,z toho je ale polovina cesta :-D. Program kam zavítám a jaké "Falcoviny" tam chci napáchat včas zveřejním,bohužel na nákupy s Falcem moc času nebude,takže mi musí vystačit jen obchod Saturn...ale to předbíhám. Vím,že jsem se tu dlouho neukázala,ale v neděli sem chci dát rubriku o filmu Falco,protože lidem kteří ten film nedávno měli možnost vidět musím(e) trochu Falca "očistit" aby netvrdili,že byl Falco feťák co mlátil ženy. Když budu schopna,dám sem dneska jedno překvápko,ale mám toho ještě dost do školy a hudebky....taky mám v sobotu soutěž ve zpěvu,áááá a zrovna mě bolí v krku,musím to přežít. Na konec ještě upoutám pozornost na blog Kamilky,která si nedávno udělala nový design ;-) https://falco-1998.webnode.cz/ moc hezké,co říkáte? :-)